maanantai 21. tammikuuta 2013

21/01/2013

Moi!

Loppu viikko menikin kotona kun Sisu oli ollut kuumeessa. Perjantaina olin töissä ja illalla vaan möllötettiin.

Lauantaina lähdin aamusta käymään Poppelissa, selvittämään jos saisin selkoa noista neuletakkien ohjeista. Minun englanninkielinen, joka on aloitettu viime keväänä. Siihen liittyi se salapoliisitehtäväkin, kävin viikollakin Poppelissa, Pauliina oli avulias ja tulkkas mulle missä oon menossa kun en muistanu mihin olin jääny silloin...tein osat mitkä osasin ja taas tuli tenkkapoo, nyt en ymmärrä miten se nappilista tehtiinkään :D

Sitten Sisun villatakki, ne raglankavennukset, mur... hetki meni kun lauantaina yritettiin tulkata Katin kanssa että miten...aikani uettua ohjetta ja netin avustuksella, ymmärsin ja lamppu syttyi pääni päällä. Enää se ei tuota ongelmaa kun ratkaisin kuinka ne kavennukset tehdään...

Jatkoin tenttiin lukua ja illemmalla käytiin naapurissa kahvilla. Käytiin sitten illalla vielä saunassa ja katsottiin Putousta.

Eilen tehtiin sämpylöitä, ulkoiltiin ja leikittiin. Ihana sunnuntai :)

Haaveissa olisi päästä tällä viikolla taas laudan päälle, katsotaan kuinka keli suosii.

Kuinka teidän viikonloppu sujui?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti