perjantai 15. maaliskuuta 2013

15032013

Moi!

Viikonloppu taas häämöttää ja varmaan kaikki kovasti odottaa sitä. Mä odotan tätä :) en vaan tiiä mikä päivä menis... Henna T. joka laittoi mun tukan viime viikolla on kans siellä tekemässä kampauksia, sinne penkkiin vaan siis :)

Viime viikonloppuna oltiin mökillä. Oli niin mukavaa, että kamera unohtui laukkuun :D lauantaina hoidettiin tutun iltatallit ja sunnuntaina käytiin Sisun kans uimassa sekä M:n kans hiihtämässä.

Tällä viikolla on noita uhma-päiviä ollu aika paljon, uskomatonta turhautumista pienistä asioista mutta mä yritän ymmärtää. Kovastikkin.

Eipä mulla oikeestaan kovin  mitään asiaa ees oo, aattelin tulla kirjottaa et hengis ollaan ja yritän päivitellä blogia ees kerran viikossa. Ei olla tehty mitään ihmeellistä, oltu vaan kotona ja ulkoiltu, minä oon opiskellu kun nyt alkoi samaan aikaan 3 kurssia kahden entisen lisäks. Jaiks! Pakko yrittää selviytyä.

Sisu heräs päiskäreiltä, palataan!

Onko teillä viikonlopuksi mahtipontisia suunnitelmia?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti