tiistai 26. helmikuuta 2013

Moi!


Vanha lato
Latua...
Todella hauska ilta oli silloin lauantaina,  laitoin uuden paidan ja clutchin käyttöön niin ei voinut olla tylsää. Olin ihan vesi- ja kahvilinjalla koko illan, eli tosi kiltisti. Esitys oli mahtava, toivottavasti tällaisia saisi lisää Jyväskylään. Kotona olin vasta kahden maissa enkä jaksanu sit aamulla lähtee Sisun kanssa vauvauintiin (laiska). Ehdin lauantaina hiihtämään, oli aivan mahtava fiilis :) tässä kuvia, eksyinkin hieman matkalla...tai en ollut varma mihin suuntaan lähteä.. Onneks M ja K oli puhelimen äärellä ja pelastivat mut kertoen että 'joo, mee sinne vasemmalle nii pääset Marjomäkeen.' Mähän sit jouduin laittaa Mlle kuvia Whatsapp-sovelluksella, et hei onks tää Marjomäki, oonko oikeessa paikassa :D olin mä. Vanhan ladon kuva on otettu Marjomäestä. Ai että siellä oli kaunista, vaikkei aurinko paistanutkaan niin. Olin ihan fiilareissa vaikka sukset ei kunnolla toimineetkaan. Laitoin synttärilahja-listalle uudet sukset ja sauvat. Sauvat on oman äitini vanhat, ikää löytyy 25 vuotta. Napsahtelivat viuhkat poikki minun hiihdossa :D

Sunnuntaina ulkoiltiin ja syötiin.

Viime viikolla Sisu oli taas kipeenä. Pöh! Tylsää mut eihän sille mitään voi. Maanantaina nous kuume, olin ite kaverin luona tekemässä kynsiä ja soitin sit kotimatkalla Mlle et mikä tilanne. Kuumetta 38c. Jaahas... Aamulla soitin lekuriin ja saatiin palveluseteli et soitetaan aika yksityiselle kun kunnallisella ei ollu aikoja. Käytiin sit tiistaina Mehiläisessä. Mua kävi niin sääliks se lekuri kun se ihan oikeesti yritti olla Sisun kaveri mut sillä on nyt ilmeisesti jäänyt traumat meidän omasta lääkäristä. Sisu sai sieltä hienon papukaija-spaattelin ja pallo-tarran. Antibioottikuuri, taas...kolmas korvatulehdus pienen ajan sisään. Hmh, toivotaan ettei tuu ihan heti perään. Arkipäivät meni sairastellessa.

Perjantaina otettiin nokka kohti Tamperetta, lähdettiin Sisun tädin luokse viikonloppuvierailulle :)

Voisin tehdä oman postauksen Tampereen reissusta joka sisälsi myös pyörähdyksen Mustiossa.

Eilen oli mun synttärit. 26 vuotta. Huh....karmivaa ajatella. Enkö mä vois aina olla vaikka 23? Ei musta tunnu noin 'vanhalle'. Nuorempana aatteli et kaikki yli 25-vuotiaat on vanhoja. Ei todellakaan :D ei oo vielä lahjoja näkyny mut tänään on sovittu illaksi treffit papan kanssa Intersporttiin ja saan uudet sukset. JEEEE!!!! Jos vaan kerkeis testaamaan sitten niitä, vaikka tällä viikolla joku ilta. M päivystää tan viikon joten lähtö saattaa tulla koska vaan. Eilenkin tultiin just kaupasta kun puhelin soi ja M lähti keikalle. Olin suunnitellut että lähden koirien kanssa pitkälle lenkille, noh, eipähän tarvinnu sit lähtee.
Ketterä poika kiipeää rappusia
Ai nii, kyl mun sisko kerto et saisin LivBoxin synttärilahjaks mut se tulee kuulemma vasta huhtikuussa. Kyl mä jaksan odottaa :) sisko lähti tänään Jenkkeihin ja lupas tuoda mulle jotain tuliaista sieltä, jeij!

Vielä yksi kuva Sisusta puistossa, just menossa laskee liukumäestä :)

Toinen on jo niin iso mut kuitenkin niin pieni. Enenevissä määrin on taas tullu omaa tahtoa. Eilen huomas et verotti tuo viikonloppu, hirvee kitinä ja kätinä koko päivän. Kaikki on ei. Jos tää nyt on jo tällasta, mitä se on kesällä? :D

Oletteko päässeet nauttimaan kevätladuista? Muuta ihanaa keväässä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti