maanantai 24. lokakuuta 2011

Meistä

Minulla on poika,
poikani syntyi 28.5., melkein kuukauden etuajassa.
Hän oli syntyessään pieni, 2690gr ja 46,5cm...
Kaikki on sujunut loistavasti, ei ole ollut mahavaivoja tms. Pojalla on miehen ja minun unen lahjat :) hän on ihana ja nauravainen poika, joka jaksaa aina hymyillä...
No okeiokei, on joskus huonoja hetkiä kun hymy ei meinaa irrota mutta se hetki on yleensä kun on nälkä, väsyttää tai oma käsi ei osaa sihdata tavaroita suuhun :)
Rakastan häntä enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa.
Aloitamme vauvauinnin parin viikon päästä.
Poikani nimi on Sisu.
(kuvassa hän on vielä sairaalassa, hän on yhden päivän ikäinen.)

onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj40Vt2VHYM_jMD6mxZcLyXLe5DMSvMFb3sAfSO3sXa5Cy6mNedctu4quApKLa72de1eNwD9fwvNPUBsFAL9tI94EAXfI2io0XlOF8YojY7lT2-XXOykzzSXLF7VsVlceCKgw2yBV-0IFc/s1600/2011+460.JPG">





Minulla on koira, 5-vuotias narttukoira.
Hän on hyväksynyt uuden tulokkaan erittäin hyvin.
Poikani syntymän jälkeen sain pontta aloittaa tokoharratustuksen koirani kanssa.
Tokoharrastus on meille yhteistä, spessua aikaa.
Koirani oli silmäteräni ennen poikani syntymää.
Koirani rakastaa kesää, lämpöä, ruokaa ja unta.
Hänellä on huumorintajua.
Koirani hurmaa kaikki, jotka tapaavat hänet.
Hän on todella todella kiltti.
Hänet on ollut helppo kouluttaa.
Hän on ensimmäinen koirani ja rakkain.
Koirani nimi on Sera.
(kuvassa hän nauttii kesäauringosta vanhempieni mökillä)


Minä olen syntynyt 24 vuotta sitten.
Olen muuttunut paljon viimeisen viiden vuoden aikana.
Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta, isomman kaupungin vierestä.
Asun nyt siellä isommassa kaupungissa, mieheni, poikani ja koirieni kanssa.
Iso-siskoni on paras ystäväni.
Minun kanssa on helppo tulla toimeen.
Olen asiakaspalvelutyössä.
Olen palannut kuukausi sitten töihin äitiyslomalta.
Mieheni viettää vanhempainvapaata.
Tykkään blogeista ja rakastan neuloa. Pidän erityisesti neulekaavioista.
Minun nimeni on Siiri.
(kuva on otettu babyshower-kutsuilta, viikko eteenpäin ja Sisu syntyi.)





ps. en osaa käyttää bloggeria kunnolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti